Izmjene i dopune u nadležnosti sastavnice

Izmjene i dopune u nadležnosti izvoditelja (sastavnice)

Izmjene i dopune u nadležnosti izvoditelja izmjene su izvedbenog plana studijskog programa, odnosno izmjene studijskog programa izvan članka 3. Pravilnika kojima nije predviđena izmjena očekivanih ishoda učenja ili kompetencija koje su naznačene u odobrenom studijskom programu.

Izmjene i dopune u nadležnosti izvoditelja ne podliježu postupku vrednovanja na Sveučilištu.

Izmjene i dopune u nadležnosti sastavnice:

  1. promjena nositelja kolegija i suradnika na kolegiju
  2. promjena naslova kolegija kojim se preciznije opisuje sadržaj
  3. promjena semestra u kojemu se kolegij izvodi bez promjene bodova prema ECTS-u
  4. razdvajanje jednoga dvosemestralnoga u dva jednosemestralna kolegija, bez promjene bodova prema ECTS-u, i iznimno obrnuto, uz valjano obrazloženje
  5. uvođenje novih izbornih kolegija ako navedeno ne dovodi do izmjene omjera bodova prema ECTS-u, u skladu s člankom 18. stavkom 2. točkom f. Pravilnika
  6. promjenu broja bodova prema ECTS-u pojedinih izbornih kolegija
  7. privremeno deaktiviranje ili ukidanje izbornih kolegija
  8. izmjene načina izvođenja izbornih kolegija
  9. preraspodjelu bodova prema ECTS-u (opterećenje studenata) unutar ukupnoga broja bodova prema ECTS-u na nekom kolegiju
  10. preraspodjelu broja nastavnih sati za različite oblike nastave unutar broja sati predviđenih za kolegij
  11. promjene obveza studenata i načina vrednovanja ishoda učenja
  12. poboljšanje zapisa ishoda učenja pojedinih kolegija i ishoda učenja na razini programa bez bitnih izmjena u njihovu značenju 
  13. izvođenje nastave na stranom jeziku za kolegije koji su već akreditirani na hrvatskom jeziku (ukoliko sadržaj i ishodi učenja na stranom jeziku odgovaraju onima na hrvatskom jeziku te su već prethodno akreditirani na određenom studijskom programu)
  14. osuvremenjivanje kolegija koje obuhvaća izmjene i dopune sadržaja radi usklađivanja sa suvremenim spoznajama,  poboljšanje nastavnih metoda, ažuriranje literature i praćenje studentskoga uspjeha, bez suštinskih izmjena ishoda učenja
  15. prilagodbu sustava preduvjeta potrebnih za ostvarivanje nekih od prethodno opisanih izmjena, pod uvjetom da te izmjene ne utječu na promjenu ulaznih kompetencija za pojedine kolegije
  16. druge izmjene i dopune koje ne podliježu postupku vrednovanja na Sveučilištu.


Top