INICIJALNA AKREDITACIJA STUDIJA

INICIJALNA AKREDITACIJA STUDIJA

Postupak inicijalne akreditacije studija provodi Agencija za znanost i visoko obrazovanje nakon provedene interne inicijalne akreditacije na Sveučilištu. Razloge za pokretanje postupka inicijalne akreditacije provjerite ovdje.

POSTUPAK INTERNE INICIJALNE AKREDITACIJE*

Za pokretanje postupka interne inicijalne akreditacije potrebno je dostaviti potpunu dokumentaciju u elektroničkom obliku na adresu pisarnica@remove-this.unizg.hr do prvog dana u mjesecu.

Svi potrebni dokumenti trebaju biti zapakirani (zip. ili mapa/folder) za svaki studijski program posebno. Svi obrasci trebaju biti dostavljeni u formatu koji se može pretraživati (ne skenirano)

Dokumentacija:

    1. Zahtjev za pokretanje postupka inicijalne akreditacije studija na odgovarajućem obrascu i u skladu s uputama Agencije.

      Za vrednovanje ONLINE STUDIJA potrebno je ispuniti Zahtjev za pokretanje postupka inicijalne akreditacije online studija na odgovarajućem obrascu i u skladu s uputama Agencije.

    2. Zahtjev za pokretanje postupka interne inicijalne akreditacije na Obrascu IIA (PDF) + prilog Tablica FA - Financijska analiza (primjenjuje se do izrade i usvajanja nove tablice koja će biti usklađena s elementima programskog financiranja) s popratnim dokumentima:

      • odluka stručnog vijeća predlagatelja o prihvaćanju studijskog programa i pokretanju postupka inicijalne i interne akreditacije studija i/ili odluke stručnih vijeća ostalih partnera odnosno drugih odgovarajućih tijela ustanova partnera koje sudjeluju u izvođenju predloženog studijskog programa

      • odluka stručnog vijeća predlagatelja o ukidanju postojećeg studijskog programa nakon upisa novog studijskog programa u Upisnik studijskih programa, s naznakom do kada studenti mogu završiti postojeći studij, ako predloženi studij zamjenjuje postojeći

      • izjava čelnika ustanove o privremenom samofinanciranju do osiguravanja financiranja iz proračuna Ministarstva

      • izjava čelnika ustanove  o samofinanciranju u slučaju da se za studij ne traže proračunska sredstva

      • ugovor zaključen među visokim učilištima odnosno visokog učilišta i javnog znanstvenog instituta, kojim je uređen ustroj, izvedba, završetak, mjesto izvođenja, nositelj i način izdavanja završne isprave združenog studija te nositelj akreditacijskog postupka združenog studija - dostaviti samo za akreditaciju združenih studija domaćih visokih učilišta

Tijek postupka interne inicijalne akreditacije možete pronaći ovdje.

Predlagatelj kojemu je u postupku reakreditacije izdano pismo očekivanja ne može podnijeti zahtjev za inicijalnu akreditaciju studija Agenciji prije otklanjanja nedostataka prethodno utvrđenih pismom očekivanja u posljednjoj reakreditaciji, ali može pokrenuti postupak interne inicijalne akreditacije pri Sveučilištu. Zahtjev za inicijalnu akreditaciju studija predlagatelj će moći podnijeti Agenciji po završenom postupku na Sveučilištu i nakon što otkloni nedostatke prethodno utvrđene pismom očekivanja u posljednjoj reakreditaciji.



Top