Postupak inicijalne akreditacije studija provodi Agencija za znanost i visoko obrazovanje nakon provedene interne inicijalne akreditacije na Sveučilištu. Razloge za pokretanje postupka inicijalne akreditacije provjerite ovdje.
POSTUPAK INTERNE INICIJALNE AKREDITACIJE*
Za pokretanje postupka interne inicijalne akreditacije potrebno je dostaviti potpunu dokumentaciju u elektroničkom obliku na adresu pisarnica@ do prvog dana u mjesecu. unizg.hr
Svi potrebni dokumenti trebaju biti zapakirani (zip. ili mapa/folder) za svaki studijski program posebno. Svi obrasci trebaju biti dostavljeni u formatu koji se može pretraživati (ne skenirano)
Dokumentacija:
Za vrednovanje ONLINE STUDIJA potrebno je ispuniti Zahtjev za pokretanje postupka inicijalne akreditacije online studija na odgovarajućem obrascu i u skladu s uputama Agencije.
Zahtjev za pokretanje postupka interne inicijalne akreditacije na Obrascu IIA (PDF) + prilog Tablica FA - Financijska analiza (primjenjuje se do izrade i usvajanja nove tablice koja će biti usklađena s elementima programskog financiranja) s popratnim dokumentima:
Tijek postupka interne inicijalne akreditacije možete pronaći ovdje.
* Predlagatelj kojemu je u postupku reakreditacije izdano pismo očekivanja ne može podnijeti zahtjev za inicijalnu akreditaciju studija Agenciji prije otklanjanja nedostataka prethodno utvrđenih pismom očekivanja u posljednjoj reakreditaciji, ali može pokrenuti postupak interne inicijalne akreditacije pri Sveučilištu. Zahtjev za inicijalnu akreditaciju studija predlagatelj će moći podnijeti Agenciji po završenom postupku na Sveučilištu i nakon što otkloni nedostatke prethodno utvrđene pismom očekivanja u posljednjoj reakreditaciji.