Vijest
05.11.2021

Erasmus+ KA107 - Natječaj za virtualnu mobilnost osoblja - razdoblje mobilnosti od 15.11.2021. do 31.05.2022.

Sveučilište u Zagrebu raspisuje

Natječaj za virtualnu mobilnost nastavnog i nenastavnog osoblja u okviru Erasmus+ programa Ključna aktivnost 1 (KA107) - Projekti mobilnosti između država sudionica u programu i partnerskih država za razdoblje mobilnosti od 15.11.2021. do 31.05.2022.

za aktivnosti:

  • virtualno podučavanje (STA) - (nastavno osoblje Sveučilišta u Zagrebu i sastavnica)
  • virtualno stručno usavršavanje (STT) - (nastavno i nenastavno osoblje)

Rok za prijavu: najkasnije do 9. svibnja 2022.

Rok za prijavu:

  • Prijave se zaprimaju prema kronološkom redu datuma zaprimanja (tzv. »first come – first serve« sistem), a najkasnije do 09.05.2022.
    • Član osoblja za virtualnu mobilnost dostavlja prijavnu dokumentaciju potrebnu za provođenje prijavljene aktivnosti.
    • Ako se potražuju sredstva za opremu za provođenje virtualne mobilnosti, sastavnica u suradnji s članom osoblja prije provođenja aktivnosti, a najkasnije do 22.05.2022., središnjem uredu za međunarodnu suradnju dostavlja obrazac za isplatu tzv. izvanrednih troškova za opremu za provođenje virtualne mobilnosti. Financijska dokumentacija se dostavlja na email: erasmus.noneu@remove-this.unizg.hr
    • prihvatljivi su računi za opremu, naslovljeni na i plaćeni od sastavnice Sveučilišta u razdoblju: od 01.04.2020. do datuma održavanja aktivnosti, a najkasnije do 22.05.2022.
    • po jednoj (1) odrađenoj virtualnoj mobilnosti člana osoblja može se potraživati iuznos od najviše ca. 3.000,00 EUR (što predstavlja 75% stvarnog troška opreme).

PRIJAVA NA NATJEČAJ

Prijavu za virtualnu mobilnost sačinjavaju sljedeći dokumenti:

  1. prijavni obrazac (na hrvatskom jeziku),
  2. ispunjen i potpisan obrazac za prijavu mobilnosti u svrhu virtualnog podučavanja (STA - Staff Mobility for Teaching Assignment) / osposobljavanja (STT - Staff Mobility for Virtual Training) ovjeren od prihvatne ustanove kao i od matičnog fakulteta/akademije,
  3. pozivno pismo s prihvatne ustanove (fakultativno),
  4. životopis na hrvatskom ili engleskom jeziku (poželjno na Europass obrascu), do 4 stranice,
  5. suglasnost sastavnice da sudionik može sudjelovati u virtualnoj aktivnosti i dokaz o zaposlenju na ugovor o radu/djelu na matičnoj ustanovi – sastavnica obavezno navodi da će Ugovor važiti za cjelokupno vrijeme trajanja boravka na inozemnoj visokoškolskoj ustanovi (ne slati kopiju Ugovora) – može se koristiti sljedeći primjer.

Prijavu za isplatu tzv. izvanrednih troškova sačinjavaju sljedeći dokumenti:

  1. Prijavni obrazac za financiranje izvanrednih troškova povezanih s kupnjom i / ili iznajmljivanjem opreme i / ili usluga potrebnih za provedbu aktivnosti virtualne mobilnosti uslijed pandemije bolesti COVID-19 – dostavlja se excel tablica i sken tablice potpisan od sudionika mobilnosti i predstavnika Akademije/fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
  2. Dokazna dokumentacija za izvanredne troškove – dostavlja se skenirana dokumentacija:
    • računi za troškove nabave i/ili iznajmljivanja opreme i/ili usluga potrebnih za provedbu aktivnosti virtualne mobilnosti uslijed pandemije bolesti COVID-19 s navedenim imenom i adresom tijela koje je račun izdalo, iznosom i valutom te datumom računa,
    • dokazi o plaćanju (bankovni izvod, potvrdu o transakciji (slip) kartičnog plaćanja ili blagajnička isplatnica)

Klasa: 605-01/19-03/16
Ur. broj: 380-155/073-21-351

Zagreb, 10. studenoga 2022.



Top