U nastavku se nalaze obrasci za izvještavanje o sredstvima dodijeljenima temeljem Ugovora o namjenskome višegodišnjem financiranju znanstvene djelatnosti u godinama 2013., 2014. i 2015.
Obrasce za izvještaje (Potpora 1, Potpora 2, Potpora Doktorandima, Potpora Suradnja i Potpora Konferencije) ispunjava nositelj potpore prema tome u kojem je natječaju dobivena potpora te se izvještaju prilažu kopije knjigovodstvenih dokumenata (račun, putni nalog i dr.) . Izvještaj se šalje e-mailom u xlsx (Excel) formatu datoteke na adresu izvjestavanjeVIF@unizg.hr, a u tiskanom obliku s potpisom voditelja i čelnika ustanove dostavlja u Pisarnicu Sveučilišta u Zagrebu (Trg maršala Tita 14, Zagreb).
Pored individualnih izvještaja, u privitku se nalazi i zbirna tablica koju ispunjava računovodstvo ustanove. Ovo izvješće također se dostavlja u elektronskom obliku u xlsx (Excel) datoteci na mail adresu izvjestavanjeVIF@unizg.hr, a u tiskanom obliku s potpisom čelnika ustanove dostavlja u Pisarnicu Sveučilišta u Zagrebu.
Rok za predaju izvješća je 15. srpnja 2014. u 13:00 sati.
Detaljne upute za ispunjavanje nalaze se u datotekama, a za sva dodatna pitanja pogledajte „Često postavljena pitanja“ ili ih postavite na mail adresu upitiVIF@unizg.hr. Svi upiti i odgovori na upite postavljene na e-mail su javni i mogu biti objavljeni na često postavljenim pitanjima bez navođenja imena i prezimena osobe koja je uputila pitanje.
Obrasci za izvještavanje (Napomena: objavljena je nova verzija obrazaca. Promjena u obrascima odnosi se na dodavanje kategorije "professor emeritus" u padajući izbornik "Zvanje"):
Često postavljena pitanja (zadnja promjena: 09. srpnja 2014.)