Zaposlenici Rektorata Sveučilišta u Zagrebu obavljaju stručne poslove u skladu s odgovarajućim odredbama Zakona, Statuta Sveučilišta u Zagrebu i drugim općim aktima Sveučilišta te pridonose uspješnosti rada sveučilišnih tijela.
Djelatnost stručnih službiSveučilišta u Zagrebu odvija se putem ustrojbenih jedinica kojima koordinira i rukovodi glavna tajnica Sveučilišta u Zagrebu, koja organizira obavljanje poslova stručnih službi na Sveučilištu u Zagrebu (interno: Rektoratu), koordinira rad središnjih službi i unutarnjih ustrojstvenih jedinica, poduzima potrebne mjere radi postizanja što veće efikasnosti u radu, nadzire izvršenje planova, prati propise Republike Hrvatske te daje pravne i stručne savjete i mišljenja nadležnim tijelima i suradnicima, sudjeluje u radu sveučilišnih tijela i u izradi općih akata, surađuje s tajnicima fakulteta, akademija i drugih pravnih osoba u Sveučilištu te tajnicima drugih hrvatskih sveučilišta i obavlja druge poslove po nalogu rektora i prorektora.
Djelatnost Rektorata Sveučilišta u Zagrebu odvija se preko sljedećih ustrojbenih jedinica:
Zaposlenici Rektorata obavljaju stručne poslove za sveučilišna tijela upravljanja, njihova stalna povjerenstva i odbore te povjerenstva koja imenuje rektor za obavljanje pojedinih poslova.
Prikaz organizacijske strukture dostupan je ovdje.
Trg Republike Hrvatske 14
10000 Zagreb, HR
telefon: +385 1 4564 111
faks: +385 1 4830 602
Ulica kralja Zvonimira 8
10000 Zagreb, HR
telefon: +385 1 4698 100
faks: +385 1 4698 141
OIB: 36612267447
e-mail: unizginfo@ unizg.hr