Učiteljski fakultet

Programi cjeloživotnog obrazovanja Učiteljskog fakulteta

Naziv programa:

Kreativni program glazba-jezik-drama

Trajanje

20

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

200

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  • Znanje većeg broja dječjih pjesma, igara s pjevanjem i brojalica uz vještinu sviranja na instrumentu.
  • Samostalno provođenje glazbenih aktivnosti.
  • Kreiranje jezičnih igara te samostalnost u osmišljavanju istih.
  • Korištenje dramskih tehnika za osmišljavanje i struktuiranje dječjega dramskog stvaralaštva.
  • Osmišljavanje glazbenih priča sa svrhom poticanja cjelovitog razvoja djeteta.

Naziv programa:

Pedagoško-psihološko obrazovanje za nastavnike

Trajanje

205 sati nastave + 1595 sati samostalnog rada

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Broj ECTS bodova koji se stječu završetkom programa

60

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

955, 60 (uz cijenu programa plaćaju se i troškovi upisa 27 eura te indeks i upisni materijal 20 eura)

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Pedagoške kompetencije

Naziv programa:

Program stjecanja pedagoških kompetencija za strukovne učitelje, suradnike u nastavi i mentore

Trajanje

205 sati nastave + 1595 sati samostalnog rada

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Broj ECTS bodova koji se stječu završetkom programa

60

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

955,60 (uz to se plaćaju troškovi upisa 27 eura i upisni materijal 20 eura)

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Pedagoško-psihološke i didaktičko-metodičke kompetencije

Naziv programa:

Poseban program kinezioloških aktivnosti

Trajanje

50 sati (10 sati predavanja + 40 sati vježbi)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

398,17

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Organiziranje i provedba kinezioloških aktivnosti u radu s djecom predškolske dobi i mlađe školske dobi.

Naziv programa:

Refleksivna praksa u odgoju i obrazovanju

Trajanje

6 sati nastave

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

53,04

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Sudionici će po završetku moći samostalno provoditi refleksivne procese unutar svojih ustanova.

Naziv programa:

Filozofija, feminizam i odgojiteljska profesija: modeli izgradnje pluralnog društva

Trajanje

12 sati nastave

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

199,08

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Kod polaznika razviti kompetencije potrebne za rad unutar različitih tipova institucija – od obrazovnog sektora do nevladinih udruga

Naziv programa:

Poticanje pripovjednih sposobnosti djece

Trajanje

Npr. 60 sati (20 sati nastave + 40 sati samostalnog rada)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

132

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Samostalnost u pripremi priče za pripovijedanje, samostalnost u analizi strukture priče, identificiranju temeljnih elemenata makrostrukture u priči te samostalnost u kreiranju aktivnosti pričanja priča kao poticaja za razvoj pripovjednih sposobnosti.

Naziv programa:

Sinkretički i multimodalni pristup glazbenom odgoju i obrazovanju djece rane i predškolske dobi

Trajanje

50 sati (40 sati nastave i 10 sati samostalnog rada)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

mješovito

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

465

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  • Objasniti i definirati teorijsko ishodište sinkretičkog i multimodalnog pristupa glazbenom odgoju i obrazovanju djece rane i predškolske dobi
  • Objasniti i definirati teorijsko ishodište sinkretičkog i multimodalnog pristupa glazbenom odgoju i obrazovanju djece rane i predškolske dobi
  • Nabrojati i povezati temeljna načela, metode i oblike rada glazbenog odgoja i obrazovanja sa sinkretičkim i multimodalnim pristupom glazbenom odgoju i obrazovanju djece rane i predškolske dobi
  • Primijeniti i implementirati temeljna načela, metode i oblike izvođenja glazbenih aktivnosti u skladu sa sinkretičkim i multimodalnim i pristupom glazbenom odgoju i obrazovanju djece rane i predškolske dobi
  • Pripremiti, oblikovati i demonstrirati različite oblike i načine provođenja glazbenih aktivnosti u skladu sa sinkretičkim i multimodalnim pristupom glazbenom odgoju i obrazovanju djece rane i predškolske dobi

Naziv programa:

Osnove kazališne pismenosti (Kako gledati predstavu za djecu?)

Trajanje

9 sati

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

86

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  • Komunikacijske vještine
  • Primjenjivati pedagoško-didaktičko-metodičke postupke u radu s djecom

Naziv programa:

Kreativni program glazba- jezik drama

Trajanje

20 sati

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

199,08

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  • Samostalno provođenje glazbenih aktivnosti te vještina sviranja na instrumentu
  • Kreiranje i primjena dramskih igara za poticanje cjelovitog razvoja djeteta
  • Kreiranje jezičnih igara za poticanje bogaćenja rječnika i leksičke raznolikosti
  • Povezivanje dramske tehnike, jezične igre i glazbenog stvaralaštva

Naziv programa:

Europski kurikulum za razvoj otpornosti djece predškolske i školske dobi - RESCUR

Trajanje

18 sati nastave

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

199,08

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Komunikacijske vještine, rad s učenicima i ostalim partnerima u obrazovanju

Naziv programa:

Inkluzivni pristup i podrška djeci s teškoćama u razvoju u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Trajanje

25 sati (20 sati nastave + 5 sati samostalnog rada)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

238,90

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  • Oblikovati, primjenjivati, evaluirati i modificirati individualizirane postupke u cilju unapređenja razvoja djece s teškoćama u razvoju
  • Planirati individualizirani kurikul i metode podrške
  • Primjenjivati pedagoško-didaktičko-metodičke postupke u radu s djecom s teškoćama u razvoju
  • Analizirati sustave podrške u zajednici i odabrati metode primjerene individualnim potrebama djece s teškoćama u razvoju
  • Pratiti i poticati razvoj različitih kompetencija djece s teškoćama u razvoju


Top