Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Programi cjeloživotnog obrazovanja Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta

Naziv programa:

Selektivni mutizam u dječjoj dobi - procjena i podrška

Trajanje

10,5 sati (8,5 sati nastave+2 sata samostalnog rada)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo);na daljinu

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

265

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će:
- Znati opisati obilježja djece sa selektivnim mutizmom
- Razumjeti uzroke nastanka selektivnog mutizma
- Znati usporediti obilježja djece sa selektivnim mutizmom s ostalim razvojnim teškoćama
- Razumjeti proces procjene djeteta sa selektivnim mutizmom
- Znati kritički se osvrnuti na različite terapijske pristupe
- Znati kako pristupiti djetetu sa selektivnim mutizmom
- Znati kako poticati dijete sa selektivnim mutizmom

Naziv programa:

Selektivni mutizam - edukacija za učitelje

Trajanje

6 (5 sati nastava + 1 sat samostalni rad)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

na daljinu

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

100

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će:
▪ Znati opisati obilježja djece sa selektivnim mutizmom
▪ Znati kako pristupiti djetetu sa selektivnim mutizmom
▪ Znati kako poticati dijete sa selektivnim mutizmom

Naziv programa:

Poticanje socijalne komunikacije kod djece s razvojnim odstupanjima

Trajanje

24 (20 sati nastave+4samostalni rad)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo);na daljinu

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

340

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku programa polaznik će:

- steći znanja poticanja komunikacije predškolske djece s razvojnim odstupanjima i utvrđenim teškoćama (poremećajem iz spektra autizma, intelektualnim i jezično-govornim teškoćama)

-usvojiti način poticanja sociokognitivnih sposobnosti kod djece s autizmom i socijalnim komunikacijskim poremećajem (socijalne priče)

- interpretirati nepoželjna ponašanja djece

-vrednovati učinkovite metode smanjivanja nepoželjnih ponašanja

Naziv programa:

Autizam u adolescenciji i odrasloj dobi

Trajanje

12 sati (10+2)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo);na daljinu

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

280

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku programa polaznici će:
• Razumjeti specifičnosti procjene osoba s autizmom
• Znati moguća pridružena stanja kod osoba s autizmom
• Razumjeti izazove koji se vežu uz procjenu osoba s autizmom
• Upoznati modele invaliditeta te specifičnosti iskustava osoba s autizmom
• Analizirati nekoliko prikaza slučajeva te razumjeti logiku postavljanja/odbacivanja dijagnoze autizma

Naziv programa:

Individualizirani postupci za učenike sa specifičnim poremećajem učenja - elementi jednostavnog jezika u nastavničkom radu

Trajanje

5 sati nastave

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

170

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će moći:
• Definirati i objasniti temeljna načela jednostavnog jezika
• Prepoznati pisane nastavne materijale na kojima je potrebno učiniti prilagodbu na jednostavan jezik za učenike s jezično utemeljenim teškoćama
• Učiniti grafičke i jezične prilagodbe materijala za poučavanje i za ispitivanje
• Učiniti vizualne/grafičke prilagodbe pojedinog teksta

Naziv programa:

Razvojna procjena djece dobi 0-6 godina

Trajanje

30 sati

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo);na daljinu

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

600

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku programa polaznici će:
• znati opažati obilježja rane komunikacije, te kognitivnog, sociokognitivnog i jezično- govornog razvoja djece dobi 0-6 godina;
• poznavati osnovne mjerne instrumente za procjenu različitih razvojnih područja;
• znati analizirati i interpretirati dobivene rezultate testiranja, uzimajući u obzir cjelokupni razvojni profil djeteta;
• razumjeti osnove diferencijalne dijagnostike različitih razvojnih poremećaja u ranoj dobi;
• znati strukturirati i sadržajno oblikovati stručni nalaz i mišljenje

Naziv programa:

Razvojni profili djece predškolske dobi: opažanje i analiza

Trajanje

20 sati (16 nastava + 4 samostalni rad)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo);na daljinu

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

365

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će:
- znati analizirati obilježja dječjeg razvoja prema razvojnim domenama i stvoriti razvojni profil djeteta
- znati usporediti obilježja djece tipičnog razvoja s obilježjima djece s razvojnim odstupanjima
- znati strukturirati mišljenje o ponašanju djeteta s razvojnim teškoćama
- imati osnovna znanja o komunikaciji i izvještavanju rezultata procjene roditeljima djece s razvojnim teškoćama

Naziv programa:

Procjena i terapija čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi

Trajanje

6

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

170

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će moći:
• Odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu vještina čitanja i pisanja u srednjoškolskoj i odrasloj dobi
• Odabrati odgovarajuće postupke za poticanje vještina čitanja i pisanja kao i terapijske postupke kod mladih i odraslih s disleksijom i disgrafijom

Naziv programa:

Pišem ti – pismo u logopedskoj procjeni i terapiji: vještina pisanja u školskoj dobi

Trajanje

6

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

170

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će moći:
• Odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu vještine pisanja u školskoj dobi
• Odabrati odgovarajuće postupke za poticanje vještine pisanja kao i terapijske postupke kod djece s disleksijom i disgrafijom

Naziv programa:

Matematika u školskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju

Trajanje

6

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

150

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će moći:
• Odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu matematičkih vještina i sposobnosti u školskoj dobi
• Odabrati odgovarajuće postupke za poticanje matematičkih vještina kao i terapijske postupke kod djece s diskalkulijom

Naziv programa:

Matematika u predškolskoj dobi – kako obilježja urednog i odstupajućeg razvoja ugraditi u procjenu i terapiju

Trajanje

6

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

150

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će moći:
• Odabrati odgovarajuće elemente i postupke za procjenu matematičkih (pred)vještina
• Odabrati odgovarajuće postupke za poticanje matematičkih (pred)vještina kao i terapijske postupke kod djece s rizikom za razvoj poremećaja matematičkih sposobnosti i vještina.

Naziv programa:

Edukacija za implementaciju programa prevencije kockanja mladih „TKO ZAPRAVO POBJEĐUJE?“

Trajanje

19.5 sati nastave

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6;7

Cijena (EUR)

Cijena cjelokupne edukacije iznosi =5.500,00 € bez PDV-a za grupu od 30 polaznika.

Edukaciju je moguće financirati za cijelu grupu polaznika ili se definiraju kotizacije, ovisno o broju polaznika

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Nakon završene edukacije, polaznici će moći/znati:
-primijeniti program prevencije kockanja mladih «Tko zapravo pobjeđuje?» s učenicima srednjih škola,
-razumjeti osnovne postavke učinkovite prevencije kockanja u školskom okruženju,
-kritički sagledati obilježja igara na sreću i društveni kontekst kockanja mladih,
-opisati obilježja kockanja mladih u Hrvatskoj,
-objasniti psihosocijalne posljedice kockanja,
-razumjeti matematiku kockanja i sportskog klađenja,
-razumjeti specifične načine razmišljanja prilikom kockanja.

Naziv programa:

Edukacija za implementaciju programa prevencije ponašajnih ovisnosti i rizičnih ponašanja u virtualnom okruženju „ALATI ZA MODERNO DOBA“

Trajanje

19.5 sati nastave

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6;7

Cijena (EUR)

Cijena cjelokupne edukacije iznosi =5.500,00 € bez PDV-a.

Edukaciju je moguće financirati za cijelu grupu polaznika ili se definiraju kotizacije, ovisno o broju polaznika

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Nakon završene edukacije, polaznici mogu/znaju:
-primijeniti program prevencije ponašajnih ovisnosti i rizičnih ponašanja u virtualnom okruženju „Alati za moderno doba“ s učenicima osnovnih škola
-razumjeti razvojno razdoblje adolescencije te specifičnosti odrastanja i ostvarivanja razvojnih zadataka u kontekstu digitalnog doba
-opisati navike i obilježja korištenja digitalnih uređaja djece i mladih
-opisati pojam i obilježja bihevioralnih ovisnosti, s naglaskom na fenomene kockanja mladih i ovisnosti o internetu
-prepoznati i objasniti rizična i neprihvatljiva ponašanja u virtualnom okruženju, te poučiti učenike o načinima sigurnog i odgovornog online ponašanja
-objasniti osnovne postavke prevencijske znanosti i preventivnih ulaganja u području bihevioralnih ovisnosti, s naglaskom na medijsko te socijalno-emocionalno opismenjavanje
-razumjeti načela učinkovitih preventivnih programa.

Naziv programa:

Psihološki aspekti ADHD-a i podrška u školi

Trajanje

10.5 sati nastave

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

260

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će moći:
• Opisati simptome ADHD-a
• Razumjeti uzroke ADHD-a
• Razumjeti teškoće u obrazovanju koje proizlaze iz poremećaja
• Razumjeti specifičnosti darovitih učenika s ADHD-om
• Opisati komorbidne i sekundarne teškoće
• Znati kako poticati učenika s ADHD-om

Naziv programa:

Ekspresivne art terapije u edukaciji i rehabilitaciji - Modul 1

Trajanje

24 sata nastave

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

400

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku programa polaznici će:
-razumjeti dramski doživljaj i koncept uloge kao antropološku kategoriju, primijeniti neke dramske / psihodramske postupke i tehnike u edukacijskom i rehabilitacijskom kontekstu
-prepoznati tipičan/atipičan razvoj likovnog izražavanja djeteta
-razumjeti koncept art terapije i načine primjene art terapijskih metoda i tehnika u
edukaciji i rehabilitaciji
-prepoznati obilježja likovnog procesa i obilježja likovnog rada na kojima se temelji
kvalitativna analiza
-razlikovati muzičku edukaciju od muzikoterapije
-prepoznati improvizacijske i neurološke tehnike muzikoterapije
-kreirati aktivnosti s elementima muzikoterapije sukladno edukacijsko-
rehabilitacijskim ciljevima
-prepoznati različite aspekte tjelesnog doživljaja i tjelesne ekspresije
-razlikovati osnovne elemente dinamike pokreta (effort-a)
-provesti neke specifične tehnike terapije pokretom i plesom u odnosu na individualni
profil kretanja i psihosocijalni status korisnika

Naziv programa:

Ekspresivne art terapije u edukaciji i rehabilitaciji - Modul 2

Trajanje

24

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

400

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku programa polaznici će:
• strukturirati elemente dramskog/psihodramskog procesa u različitim problemskim područjima
• primijeniti veći broj dramskih/psihodramskih postupaka i tehnika u edukacijskom i rehabilitacijskom kontekstu
• razumjeti koncept teorije privrženosti u okviru art terapijskog procesa
• primijeniti bajku kao polazišnu temu u koncipiranju art terapijskog procesa kroz primjenu različitih likovnih materijala
• primijeniti temeljne improvizacijske vokalne tehnike,
• primijeniti improvizacijske tehnike na Orffovom instrumentariju
• primijeniti elemente receptivne muzikoterapije
• prepoznati različite razine tjelesnog iskustva
• primijeniti osnovne tehnike usmjerene na osvještavanje i podržavanje povezanosti tjelesnih, psiholoških i simboličkih elemenata osobnog iskustva
• razumjeti elemente i karakteristike grupnog procesa u okviru terapije pokretom i plesom

Naziv programa:

Jednostavna metodologija u društvenim znanostima - 1. modul - online

Trajanje

17 sati i 15 minuta

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

na daljinu

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

350

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku 1. MODULA: Jednostavna metodologija u društvenim znanostima polaznici će moći:
- Kreirati i opisati jednostavan istraživački nacrt uključujući korelacijski i (kvazi)eksperimentalni
- Pravilno postavljati istraživačka pitanja i hipoteze
- Prepoznati i definirati varijable u istraživanju u svrhu daljnje statističke obrade
- Razumjeti osobitosti mjernih instrumenata i odabrati prikladan mjerni instrumentarij
- Odabrati i uzorkovati ciljani uzorak

Naziv programa:

Jednostavna statistika u društvenim znanostima - 2. modul

Trajanje

17 sati i 15 minuta

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

na daljinu

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

350

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku 2. MODULA: Jednostavna statistika u društvenim znanostima polaznici će moći:
- Odabrati prikladnu statističku analizu za jednostavan istraživački nacrt
- Primijeniti osnovne parametrijske, neparametrijske, korelacijske i regresijske analize, uz računalni program i interpretirati rezultate
- Grafički prikazati rezultate statističkih analiza
- Temeljem stečenih znanja, samostalno širiti svoja znanja prema novim statističkim analizama i metodologijama istraživanja

Naziv programa:

Terapija poremećaja glasa kod djece

Trajanje

6 (4 sata nastave+2 sata samostalnog rada polaznika)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo);na daljinu

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

150

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku programa polaznik će moći:
- odabrati adekvatne terapijske postupke na temelju procijenjenih glasovnih parametara
- izraditi i vrednovati učinkovite metode smanjivanja nepoželjnih glasovnih ponašanja

Naziv programa:

Interdisciplinarni pristup tretmanu poremećaja glasa kod djece

Trajanje

5 sati i 15 minuta nastave

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

180

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku programa polaznici će:
- prepoznati simptome poremećaja glasa, uzroke koji dovode do njega i moguće posljedice
- uputiti dijete na primjerenu dijagnostiku i terapiju poremećaja glasa

Naziv programa:

SENZORNA INTEGRACIJA - MODUL I

Trajanje

14

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo);

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

270

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku edukacije polaznici će moći:
- razumjeti važnost učenja putem osjetila u interakciji vlastitog tijela i okruženja;
- razumjeti utjecaj osjetnih podražaja na razvoj mozga, stvaranje percepcije, ponašanje i cjeloživotno učenje;
- moći kompetentno prepoznavati stanja loše osjetne obrade kod djece, adolescenata, i odraslih osoba te ih uputiti na daljnju procjenu u svrhu izrade individualiziranih programa poticanja senzorne modulacije i integracije;
- provesti osnovne tehnike probira (screening-a), opservacije za detekciju stanja loše osjetne obrade;
- znati analizirati i interpretirati dobivene inicijalne podatke;
- razumjeti načela stvaranja primjerenog okruženja za poticanje dobre senzorne modulacije/integracije i aktivnosti koje tome doprinose.

Naziv programa:

SENZORNA INTEGRACIJA - MODUL 2, Procjena i izrada individualiziranih programa poticanja senzorne integracije

Trajanje

20

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

335

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku ovog modula, polaznici će:
- znati provesti procjenu Sustavom za procjenu disfunkcije senzorne integracije;
- moći razumjeti odnos disfunkcije senzorne integracije i motornih stereotipija;
- moći kompetentno za procijenjena stanja loše osjetne obrade kod djece, adolescenata, i odraslih osoba izraditi individualizirani senzorni profil;
- temeljem senzornog profila znati izraditi individualizirani program poticanja senzorne integracije;
- znati odabrati prikladnu opremu i provesti uređenje osjetno poticajnog okruženja za poticanje dobre senzorne modulacije/integracije;
- znati odabrati i strukturirati prikladne aktivnosti koje doprinose poticanju senzorne integracije

Naziv programa:

SENZORNA INTEGRACIJA - MODUL 3, Pisanje nalaza i mišljenja, strategije poticanja i prilagodbe, preporuke za provedbu programa i savjetovanje 

Trajanje

20

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

335

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku ovog modula, polaznici će:
- znati oblikovati nalaz, mišljenje i preporuke;
- temeljem senzornog profila znati izraditi i provoditi individualizirani program poticanja senzorne integracije;
- znati savjetovati i pratiti poticanje senzorne modulacije/integracije;
- znati uključiti roditelje u intervenciju.

Naziv programa:

SENZORNA INTEGRACIJA - MODUL 4, SUPERVIZIJA

Trajanje

20

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

335

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku ovog modula, polaznici će:
- znati oblikovati nalaz, mišljenje i preporuke;
- temeljem senzornog profila znati izraditi i provoditi individualizirani program poticanja senzorne integracije poštujući preferirani osjetni stil učenja;
- znati savjetovati i pratiti poticanje senzorne modulacije/integracije;
- znati izraditi prijedloge za roditelje;
- znati uključiti roditelje u intervenciju;
- znati savjetovati roditelje;
- znati savjetovati ostale uključene u interakciju s djetetom/osobom;
- znati kreirati program za djecu različite dobi i različitih teškoća senzorne obrade;
- znati odabrati potrebnu opremu i senzorno integrativni pribor za obiteljsko okruženje

Naziv programa:

SENZORNA INTEGRACIJA –STRUČNI MODUL 2, Senzorno integrativno poticanje kroz svakodnevne aktivnosti i oblikovanje okružja

Trajanje

12

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

6

Cijena (EUR)

295

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku ovog modula, polaznici će moći:
- oblikovati primjereno svakodnevno okruženje za poticanje dobre senzorne modulacije/integracije;
- odabrati svakodnevne aktivnosti za poticanje senzorne modulacije/integracije;
- sudjelovati kao član stručnog tima u izradi individualiziranog programa poticanja senzorne integracije;
- provoditi poticanje senzorne integracije u svakodnevnoj interakciji s djecom, učenicima, i ostalima

Naziv programa:

SENZORNA INTEGRACIJA –STRUČNI MODUL 3, Supervizija

Trajanje

14

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

7

Cijena (EUR)

310

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Po završetku ovog modula, polaznici će moći:
- oblikovati senzorno integrativnu okolinu u odnosu na opremu i materijale;
- provoditi senzorno integrativne aktivnosti (igre) za poticanje različitih senzornih sustava;
- izraditi plan i prijedloge igara za dijete (postupak stručnjaka/odgovor djeteta);
- dati praktične savjete za senzorno integrativno poticanje roditeljima



Top