Agronomski fakultet

Programi cjeloživotnog obrazovanja Agronomskog fakulteta

Naziv programa:

Specijalističko usavršavanje analitičara za utvrđivanje botaničkog podrijetla meda

Trajanje

66 sati (22 sata teoretske i 44 sata praktične nastave)

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

Po jednom polazniku 862 EUR, a slučaju da se radi o instituciji do tri polaznika 1.078 EUR

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

  • Sposobnost samostalne pripreme uzoraka i provedbe melisopalinološke, senzorske i fizikalno-kemijskih analiza.
  • Vještinu prepoznavanja tipova peludnih zrnaca u medu.
  • Sposobnost utvrđivanja peludnog spektra te interpretacije dobivenih rezultata.
  • Vještinu prepoznavanja senzorskih svojstava različitih vrsta meda.
  • Sposobnost samostalnog utvrđivanja botaničkog podrijetla meda na osnovu rezultata melisopalinološke, senzorske i fizikalno-kemijskih analiza.
  • Sposobnost interpretacije rezultata analize meda metodom infracrvene (IR) spektroskopije (FTIR-ATR tehnikom snimanja spektara).
  • Sposobnost samostalnog praćenja najnovijih spoznaja, odnosno učenja za daljnje cjeloživotno obrazovanje.

Naziv programa:

Program osposobljavanja ocjenjivača

Trajanje

30 sati

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

600

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

Osposobljavanje ocjenjivača za autonomno, stručno i profesionalno vrednovanje kvalitete vina.

Naziv programa:

Rastimo zajedno u ritmu prirode

Naziv nositelja

Agronomski fakultet, Zavod za povrćarstvo

Trajanje

12 sati (4 sata predavanja  + 8 sati praktičnog rada)
Praktični rad će biti podijeljen na dvije radionice - svaka u trajanju od 4 sata

Jezik

hrvatski

Način izvođenja

klasično (uživo)

Razina prema HKO-u

5

Cijena (EUR)

1.500

Kompetencije koje se stječu završetkom programa:

1. Razumijevanje životnog ciklusa i uzgojnih zahtjeva povrtnih i ljekovitih biljaka  - poznavanje faza rasta povrća i ljekovitog bilja; što su jednogodišnje, što dvogodišnje a što višegodišnje vrste; gospodarska podjela povrtnih vrsta; koje se sjeme sije, a koje se presadnice sade; što su mezofilne i termofilne vrste, specifične potrebe vrsta za uzgoj (svjetlo, zasjenjenost, temperatura …)
2. Praktične vještine vrtlarstva - pravilna sjetva sjemena i sadnja presadnica, kombiniranje povrtnih i ljekovitih vrsta na visokim gredicama, mjere njege biljaka.
3. Integriranje vrtlarskih aktivnosti među djecom -  vrtlarenje kao alat za poticanje dječje znatiželje, kreativnosti, ekološke svijesti i odgovornosti kroz vođene aktivnosti u vrtu 
4. Važnost uzgoja hrane i odgovornost prema okolišu - svijest o važnosti uzgoja hrane u skladu sa Zelenim planom, poticanje očuvanja prirode i održivosti te poticanje zdravih navika među djecom.



Top