Vijest
02.10.2017

Projektu „Djeca medija” uručena prestižna nagrada za medijsku pismenost

Društvu za komunikaciju i medijsku kulturu (DKMK) na međunarodnoj konferenciji o medijskoj pismenosti Media Meets Literacy u Sarajevu uručena je posebna nagrada žirija za dugogodišnji rad na projektu "Djeca medija". Ovo je prvi put da je nagrada Evens Foundationa dodijeljena jednoj hrvatskoj udruzi.

Konferencija koju je organizirala Evens Foundation, vodeći promotor medijske pismenosti u Europskoj uniji, okupila je najveće stručnjake iz cijele Europe i svijeta. Tijekom dva dana predavanja i zanimljivih panela, organizirana je i svečana dodjela nagrada za najbolje projekte medijske pismenosti u Europi. Prvu nagradu osvojio je talijanski projekt "Otherness" koji o medijskoj pismenosti obrazuje migrante u Italiji.

Posebnu nagradu međunarodnog žirija dobio je hrvatski projekt "Djeca medija" Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu iz Zagreba, a nagradu su primili predsjednik DKMK-a izv. prof. dr. sc. Danijel Labaš te potpredsjednici udruge Lana Ciboci, mag. comm. i doc. dr. sc. Igor Kanižaj.

„Doista smo sretni i ponosni što smo dio velike obitelji promicatelje medijske i informacijske pismenosti, ne samo u Europi nego i u svijetu. Kao što sam već isticao, ova nagrada došla je u pravo vrijeme kao potvrda svim članovima DKMK-a koji više godina predano rade na promociji medijskoga obrazovanja. Svojim smo radom na primjeru Djece medija dokazali da volonterski projekti mogu biti održivi i međunarodno prepoznati. Posebno nas raduje kako su međunarodne institucije potvrdile vrijednost našeg jedinstvenog pristupa medijskom obrazovanju djece, roditelja, stručnih suradnika, nastavnika i profesora“, istaknuo je izv. prof. dr. sc. Danijel Labaš.

A da je nagrada zaista veliki uspjeh, pokazuje i činjenica da je hrvatski projekt izabran između 50 različitih projekata iz 15 europskih zemalja. Žiri je posebno impresionirala činjenica da su projekt zajedno pokrenuli studenti novinarstva i komunikologije te njihovi profesori, ali i način na koji projekt pristupa medijima, važnost konteksta u kojem djeluje u Hrvatskoj te utjecaj koji ostvaruje kako na sudionike, tako na volontere projekta.

Projekt "Djeca medija" nastao je 2011. godine. U zadnjih šest godina održano je više od 600 radionica o medijskoj pismenosti za 12.000 polaznika u 36 hrvatskih gradova, a posjećeno je i više od 100 osnovnih i srednjih škola. U udruzi kojoj je cilj medijski obrazovati djecu, roditelje i učitelje, angažirano je 47 volontera na nacionalnoj razini, a DKMK ima više od 100 članova.

DKMZ_Evens Prize



Top