Vijest
02.12.2019

Panel rasprava:" Što su ključni izazovi učenja glede pripreme i provedbe EU projekta?"

Na poslijediplomskom sveučilišnom specijalističkom interdisciplinarnom studiju „Priprema i provedba EU projekata“ na početku nastave za V. generaciju polaznika organizirana je panel rasprava pod nazivom" Što su ključni izazovi učenja glede pripreme i provedbe  EU projekta?". Rasprava je organizirana u Centru za poslijediplomske studije Sveučilišta u Zagrebu (Zvonimirova 8, dvorana 107) u srijedu 4. prosinca 2019. u 15 sati.


Panelisti su sveučilišni specijalisti za EU projekte, raniji polaznici ovoga studija:

  • Tea Milički, SALVUS, Donja Stubica, voditeljica financija za međunarodna tržišta i voditeljica strateških projekata
  • Sanja Malnar Neralić, voditeljica Odjela za realizaciju i koordinaciju projekata pametnog Grada - Zagreb smart city,  Gradski ured za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša, Grad Zagreb
  • Ivan Bišćan, rukovoditelj Odsjeka za međunarodnu suradnju,  Agencija za znanost i visoko obrazovanje

Panel će nasloviti tematski okvir povezan uz izazove stjecanja konkurentnih i primjenjivih znanja i vještina glede učinkovite pripreme i djelotvorne provedbe EU projekata. Posebno se relevantnim čine teme:

  • Kako je tekla profesionalna karijera panelista i koje okolnosti su ih usmjerile u područje EU projekata?
  • Što je važno podijeliti glede procesa učinkovitog i djelotvornog učenja u stjecanju primjenjivih znanja?
  • Koliko je moguće aktivnim sudjelovanjem polaznika u nastavi i njihovom ulogom su-proizvođača unaprijediti naš studij?
  • Kako se više usmjeriti na provedbu projekata te prikupljanje evidencije o učincima?
  • Kako se u ovim zahtjevnim poslovima u praksi izgrađuje samopouzdanje i jača profesionalni identitet?  

Svrha je panela pokazati kako se kroz dijalog uči iz iskustva drugih, kako se iznose, zagovaraju i brane vlastiti stavovi te se uvažavaju i mišljenja drugih. Za dinamiku dijaloga ključna je dobra pripremljenost, usmjerenost, slušanje sudionika u dijalogu te oblikovanje odgovarajućih zaključaka.         



Top