Vijest
18.05.2018

Na Sveučilištu u Zagrebu održan seminar koji je okupio komunikacijske stručnjake hrvatskih i europskih visokih učilišta

U auli Sveučilišta u Zagrebu u petak 18. svibnja 2018. održan je seminar pod nazivom "Planiranje komunikacijskih aktivnosti na visokim učilištima" koji je okupio komunikacijske stručnjake hrvatskih i europskih visokih učilišta.

Organizatori događanja su Sveučilište u Zagrebu, Agencija za znanost i visoko obrazovanje i organizacija EUPRIO (European Universities Public Relations and Information Officers).

Sudionike seminara uvodno su pozdravili prof. dr. sc. Jasmina Havranek, ravnateljica AZVO-a, prof. dr. sc. Goran Bubaš u ime uprave Sveučilišta u Zagrebu i voditeljica Ureda za odnose s javnošću Sveučilišta u Zagrebu Sandra Kramar.

S međunarodnom mrežom EUPRIO prisutne su ukratko upoznali Marcin Witkowski i Paola Claudia Scioli, predstavnici ovoga europskoga udruženja.

Voditelj komunikacija s amsterdamskoga University of Applied Sciences Paul Helbing održao je interaktivno predavanje na temu "10 koraka kako povezati unutarnje i vanjske ciljne skupine s vašim akademskim profilom". Nakon toga je uslijedilo predavanje prof. dr. sc. Majde Tafre Vlahović sa Sveučilišta u Dubrovniku, stručnjakinje iz područja odnosa s javnostima, koja je govorila o kreiranju komunikacijske strategije.

Ciljevi seminara, osim druženja i razmjene iskustava između članova, bili su: osvijestiti važnost učinkovite unutarnje komunikacije i važnost proaktivnoga informiranja o aktivnostima i rezultatima rada visokih učilišta, potaknuti strateško planiranje komunikacijskih aktivnosti te potaknuti na aktivno uključivanje u rad mreže EUPRIO.

Misija je visokih učilišta obrazovati akademske građane, pomicati znanstvene spoznaje i pridonositi razvoju društva. Komunikacija je neizostavan dio toga procesa i odgovornost samih visokih učilišta. Seminar koji se bavi tom tematikom poticaj je visokim učilištima da u svome radu prepoznaju važnost komunikacije za cjelokupan rad svoje institucije i njezinu prepoznatljivost.

 

 



Top